vineri, 8 mai 2009

Start a fight


















Pentru mine joia este cea mai proasta zi din saptamana. Cred ca stii cum vine asta, cu totii avem o zi "preferata". Pentru unii e vinerea sau martea sau....la mine e joia. Atunci mi se intampla toate prostiile. Toate chestiile naspa se aduna intr-o (bine, mai scapa si prin alte zile da'....).
Ieri nu a fost o exceptie de la regula. Si m-am impacat cu asta, unele lucruri nu pot fi evitate. Ca de exemplu gustul amar. Asta e, inghiti pastila si mergi mai departe.
Tin spatele drept (sau el ma tine pe mine asa, nu stiu exact). Si ma gandesc ca azi e vineri, e soare afara si ca teoretic, gandurile mele negre ar trebui legate de ziua de ieri. Ah da, asta e utilitatea practica a zilei de joi, inghesui tot acolo. Si cateodata chiar imi iese. Nu si azi. Azi nu iese. Azi casc ochii la soare si ma gandesc la ploaie. Dintr-o data razele reflecate din ochii tai m-au orbit si sincer, tanjesc dupa nori. Negri. Josi. Apasatori. Si o ploaie d-aia cum a mai fost saptamana asta.
Dar.....din fericire si din pacate, mereu exista un dar. Cineva mi-a zambit in dimineata asta. Nu e un zambet necunoscut dar azi mi-a placut mai mult decat de obicei. Ei bine, zambetul asta m-a facut sa ma gandesc ca nu doar eu am zile de joi. Ah nu, nu ma incalzeste ci doar ma face sa zambesc la randul meu. Si e bine sa zambesti. E sanatos.
Gandurile mele au finalitate. Actiunile mele inca asteapta asta dar.....asa e viata mea acum. Asteptare. Schimbare. Staring at the sun. Poate ca asta ar trebui sa fie titlul blogului.....nah, tot prins in conflict sunt.