joi, 7 mai 2009

It has been a while......



















Acum. E vorba de momentul asta. De clipa asta. Care e pretioasa. Care e buna cu mine. Un moment de respiro. Ceva liniste. Sper sa dureze. Habar n-am cat o sa dureze. Din nou imi ridic privirea spre zei si-i amenint ca daca devin gelosi, am rupt-o cu ei. Incerc sa scap si de teama asta pentru ca normal, cea mai rea parte, e teama de a pierde ceea ce simt acum. Adierea asta pozitiva. E ceva nou si inca nu stiu daca pot sa ma bucur asa cum ar trebui sa o fac. Sa traiesc pur si simplu. E ceva nou si d-asta imi pare rau pentru ca ar fi trebuit sa fie asa de mai demult. Si aici e vina mea. Oricum, vine si ca o compesatie pentru.....Dar sa ramanem aici. Sa continui sa ma bucur de un zambet. De o clipa in timp. Si sa fac tot ce pot pentru a o prelungi. Pentru a merge mai departe.
Melodia asta merge la fix. Spune tot despre clipa asta a mea.