sâmbătă, 18 aprilie 2009

Just smile



















Cateodata, nu foarte des din pacate, se intampla ceva care te face sa uiti de toate problemele. Un moment de uitare completat cu un zambet d-ala intins pe toata fata. Un smiley complet. Cam asa ceva am experimentat eu in seara asta si a fost atat de bine....Dintr-o data toate gandurile mele negre, toate framantarile mele au disparut. Si nu credeam asta posibil. Pacat doar ca seara s-a incheiat iar eu a trebuit sa ma retrag. Dar, inca savurez senzatia si melodia atat de potrivita acestui moment. Cuprins de melancolie, relaxat, cu ochii intredeschisi, degust cu placere avalansa de senzatii care-mi improspateaza fortele de mult sleite. Trupul imi pare mai usor, la fel si ceata care-mi acoperise putinii neuoroni amenintandu-ma cu un blocaj total. Un astfel de moment iti aduce aminte de ceea ce conteaza cu adevarat in viata. Tu. Ceea ce poti face pentru tine. Modul in care poti deveni ceva pentru ceilalti. Si, pentru a nu strica momentul, am sa cedez locul muzicii.