marți, 21 aprilie 2009

Hanging on to bits of nothing














Pentru ca intradevar exista imagini care spun mai mult decat o mie de cuvinte....
Pentru ca unele lucruri nu pot fi spuse decat in soapta, in intuneric....
Pentru ca mi-ar placea sa-ti ofer in dar o bucatica de soare, doar pentru tine....
Pentru ca niciodata nu vei sti ce se va intampla maine....
Pentru ca ezitarile ne indica totusi o cale deloc ascunsa....
Pentru ca ma simt atat de bine cu soarele in ochi, privindu-l prin pleoapele inchise.....
Pentru ca uneori muzica spune chiar mai mult decat o mie de imagini....
Pentru ca uneori gresim din cauza ca nu vrem sa gresim....
Pentru ca uneori e mai bine sa regreti ceva ce ai facut decat sa regreti ceva ce nu ai facut....
Pentru ca regretele sunt inutile....
Pentru ca o viata construita pe regrete se naruie ca un castel din carti....
Pentru ca lumea mea nu poate fi doar un castel de carti....
Pentru ca exista "dar-uri".....
Pentru ca pot scrie cu rosu pe negru....
Pentru ca iti poti ambala realitatea pe bucatele in asa fel incat sa poti privi soarele prin pleoape....
Pentru ca e al naibii de greu sa scrii cuvantul "pleoapa".....
Pentru toate acele lucruri bune pe care le-am facut fara a ne inchipui ca odata chiar o sa realizam ca am facut ceva bine.....
Pentru ca gandurile imi zburda pe ogoare in momentul asta.....
Pentru ca a avea un blog este o pierdere de timp.....
Pentru ca aceasta pierdere de timp ma ajuta sa-mi fac ordine in ganduri....
Pentru ca e primavara....
Pentru ca exista surprize....
Pentru ca ascult damnit i've changed again.....
Pentru ca vanez adevarul cu o arma boanta....
Pentru ca exista lucruri simple precum suferinta....
Pentru ca exista zambete starnite din nimic....
Pentru ca am devenit zambetul tau....