luni, 13 aprilie 2009

Goodbye to my old skin



Pentru ca uneori simtim nevoia de a ne parasi in urma
Pentru ca e normal sa vrei sa fii altcineva decat esti atunci cand lucrurile merg prost
Pentru ca oricat ti-ai dori asta, tot revii in propria piele pentru ca nu poti fugi de tine insuti
Pentru ca exista macar o persoana in viata asta care te enerveaza la culme
Pentru ca e mai usor sa te lasi pagubas decat sa te ridici din genunchi
Pentru ca luminita de la capatul tunelului e foarte probabil sa fie doar un marfar care vine drept spre tine (multumesc Metallica)
Pentru ca inainte de a abandona speranta, te abandonezi pe tine
Pentru ca esti singur chiar si atunci cand nu esti
Pentru ca nu poti scapa viu din viata (mama ta de filozof)
Pentru ca as vrea sa fumez o tigare fara a-mi dori cu adevarat asta
Pentru ca la tigara aia as adauga o inghitura de alcool si nu am voie sa beau
Pentru ca pe langa alcool ar fi buna si o companie de soi dar soiurile bune sunt prea rare pentru a fi irosite in dorinte
Pentru ca ma bat cu capul de tastatura in loc sa fiu acolo unde-mi doresc
Pentru ca ma uit in oglinda cu teama, stiind ca nu pot zari chipul pe care-l vreau in fata ochilor
Pentru ca nu am facut unele lucruri la momentul lor, nu ca ar fi existat vreodata un astfel de moment
Pentru ca stiu sa improvizez realitatea dar nu stiu sa o traiesc
Pentru ca sunt umbra a tot ceea ce voi putea fi vreodata
Pentru ca bat campii doar pentru ca am blog si pot
Pentru ca nu ma citeste nimeni si chiar daca exista cineva, nu-mi spune cat de cretin sunt
Pentru ca exista intotdeauna cineva pe care-l regretam si nici macar nu mai stim de ce
Pentru ca dintre toate alegerile din lume, noi optam pentru o solutie complicata pentru o problema simpla
Pentru ca....am terminat ideile