miercuri, 29 septembrie 2010

Cusca noua sau cum sa renunti la a te minuna din orice

Am schimbat cusca. Asa ne numim noi cu deosebita afectiune locul de munca dar nu pentru ca am avea patetice resentimente fata de locul de unde ne luam salariul ci pentru ca, din lipsa de imaginatie, constructorul respectivei structuri i-a dat o forma foarte elaborata de cusca, cu tot cu gratii.
Lucrurile au stat cam asa: restructurarea a presupus relocarea. Si, ca sa fim seriosi, s-a procedat asa: aia de la 8, care trebuiau sa ramana la 8 pentru ca acolo era repartizata organigrama lor (printre ei si eu), s-au dus la 9. Aia de la 9 s-au dus la 5. Aia de la 5, al caror loc a fost luat de aia de la 9, s-au dus la 8 in locul nostru care ne-am dus la 9 in locul alora care au ajuns la 5, in locul alora care au ajuns la 8 in locul..... . Un talmes balmes de birouri, dosare, dosarele, hartii, scaune, mobila, dulapuri, oameni, saci......3 zile de munca de salahor. Inspirat, 2 zile imi aranjasem sa migrez prin alte zari din timp, fara a stii ce se intampla. Am sughitat de la ceva injuraturi pe seama mea si am recuperat in a 3-a zi de sfortari deloc mentale.
In mod normal, dat fiind tetrisul jucat cu birouri printre incurajari injurate, ar fi trebuit sa ma minunez pe seama mamei coordonatorilor acestor misculatii. Am renuntat sa o fac, mi-am dat seama cat de in derizoriu imping ideea de a ma mira de neste chestii. Aici ar trebui sa raman mirat tot timpul, ceea ce mi-ar dauna grav expresiei. Si fata mea deja e in deplasare din cauza unor strambaturi ce mi-au intrat prosteste in reflex.
In casa noua, o sa sparg un pahar. Cred ca in capul colegului de-a laturi. Si o sa bem, am inceput deja cu must.
P.S. Ah da, impart noua locatie cu o gasca foarte ciudata. Printre ei, figura de stil este supergay-ul companiei. Am constatat exact cat de homofob pot fii, pur si simplu omul ma inspaimanta. Foarte urate afirmatii, dar sunt sincere.