vineri, 7 august 2009

O pagina din jurnal......













E 11 si 25. Nu, nu e ora fixa. Gandurile mele alearga aiurea. Undeva, departe, e un meci de fotbal. Steaua bate niste scotieni. Irelevant. Mi-e cald. Am burta plina cu pepene si o senzatie neplacuta de umezeala pe gat. Parul mi s-a lipit pe la ceafa si pe la tample. Afara a plouat, ar trebui sa fie mai racoare. E doar zapuseala. Liniste? Nu, e o pisica undeva pe afara. Miorlaie de la caldura sau e in calduri? Naiba stie. E departe.
Gandurile mele alearga aiurea.....E un obicei. E un reflex. E o stare de fapt. O zi...o alta zi. Coordonate aproape identice. Caldura. Iritare. Presiune. Ganduri aiurea. Te misti masinal. Din deprinderi. Actionezi reflex. Din deprinderi. Pari prins intr-o bucla ce se repeta la nesfarsit. Da, evenimentele sunt diferite. Parca. Nu stiu si asta pentru ca deprinderile mele ma obliga la aceleasi gesturi. Actionez pe categorii. Minte, inima, trup. Rece. Cald. Cand asa, cand asa.
Gandurile mele alearga pe o pagina.....cuvintele mele vin dar nu au noima. Sunt prins undeva la limita propriei perceptii. Si sunt prins in tine. Ce surpriza.
Am in fata un jurnal. E al meu. L-am rupt de atatea ori doar pentru a-l lipi la loc. Nu, nu e pe hartie. Si nici pe calculator. E un jurnal reluat de cate ori l-am abandonat. In el scriu atunci cand cuvintele nu pot prinde contur pe foaie. Asta se intampla des. Cel putin in ultima vreme....
Here i am still tangled up in you. How long.....Nu stiu cat va fi. Dar stiu cat a fost asa. Intr-un fel cred ca sunt prins inca dinainte de a realiza asta. Cu foarte mult inainte. Asa cred ca m-am trezit intr-o dimineata. Asa scrie in jurnalul meu.
Gandurile mele.....
Se aseaza intr-o ordine. De fiecare data, la sfarsitul unei zile. I-au forma unor pagini invizibile. Pentru ca maine ele vor fi altele. Sper. Pentru ca acum gandurile mele sunt....ar trebui sa fie altfel. Eu ar trebui sa fiu altfel. 3 parti calcul rece, o parte simtire. Dar acum e invers. Si asta e....se lasa cu alte ganduri.
E 11:35. Scriu de 10 minute? Da, si ascult melodia asta pierduta printre filele jurnalului meu. Ai zice ca fiecare melodie din lista mea e facuta din amintiri. Din trairi. Unele dintre ele pozitive. Altele opuse pozitivului. E dat pe shuffle, prin urmare poate pica orice. De ce scriu la ora 11:35? Pentru ca gandurile mele zboara aiurea.....De la mine la tine si inapoi.
Nu sunt bine. Nu sunt nici rau. Nu sunt....nicicum, sunt intre stari. Sunt obosit. Oscilez printre ganduri pierdute aiurea. Si caut o pagina din jurnalul tau. Una in care sa ma regasesc. In schimb, aleg o imagine. Marea pe inserat. Nu stiu de ce m-a atrage marea atat de tare. Marea pe care am pozat-o eu. Marea pe care o pastrez cu mine alaturi de tine. Intre paginile jurnalului mei.
Degetele imi sunt umede. Neglijent, mi le-am trecut prin par. Aceasta stare de iritare pare concretizarea unei trairi. E doar de moment? Nu. Persista. Insista. Un gand inspid: maine e o alta zi. Aceleasi coordonate. Aceleasi raspunsuri. Nimic nu sta pe loc, totul merge inainte. Chiar si eu. Mai ales eu. Si eu tot caut pagina aia. Cu infrigurare. Cu nesat. Cu speranta.