joi, 30 iulie 2009

Well

Pur si simplu nu puteam sa fac fata senzatiei de pierdere
Asa ca m-am lasat inghitit de intuneric
Ce ar fi trebuit sa fac? Ce ar fi trebuit sa fiu?
Durere?

Si cu toate astea in minte
Si cu felul meu de a fi
Am luat un pistol din sertar
Am incarcat un glont
Am deschis gura
Am inchis ochii
Ti-am zis adio
Si apoi am apasat
Sa fie asta calea mea?

Da, pentru ca atunci mi-am dat seama cat de prost pot sa fiu
Si m-am lasat inghitit de sentimentul de vinovatie
Cum ti-as putea face tie ce alta mi-a facut mie?

Iar acum fie sunt mort fie sunt foarte norocos
Iar acum sunt doar rusine
Si aud miile de voci ce altadata mi-au apartinut
Si din toata aceasta rutina
Din care mi-am faurit decizia

Am gasit
O alta cale
Da
Am gasit

Fiindca nu mai simt
Fiindca nu mai vad
Fiindca nu mai gandesc altceva decat

"Ei bine?"

Fiindca simt greutatea lumii pe umerii mei
Fiindca atunci cand te-am vazut
Fiindca atunci cand te-am auzit
Fiindca atunci cand te-am simtit
Erai a mea

Iar acum
Acum sunt murdar
Sunt bolnav de indoiala
Acum sunt singur
Si singuratatea mea e scrisa pe un glont


Hurt- Well (with a significant touch of me)