miercuri, 22 iulie 2009

Wars

Arata-mi unul dintre zambetele tale stupide
Pentru ca pur si simplu m-am saturat de viata asta de om
Si draga mea....

Cu tot cu ochii tai de copil
Cati eroi ai ucis tu oare azi?
Si chiar daca uneori ma pot inalta mai sus decat un avion
Iar in vocea mea rasuna 1000 de uragane
Draga mea, tu.....

Mirosi a distrugere
Si cred ca din cauza asta toti eroii astia au murit cu demnitate
Si ma intreb, cate dintre armele tale au fost create de mine
Si cate vieti vor mai fi distruse cu armele astea
Draga mea.....

Ma gandesc la toate aceste zile din viata mea
Zile in care as fi putut face altceva
Da, imi amintesc de zilele astea
Imi amintesc de viata mea
Imi amintesc de tot ceea ce n-am facut
Si ma gandesc ca fiecare dintre aceste zile
Ar putea fi o zi tocmai potrivita pentru a pune punct
Te rog, deschide ochii
Si priveste in fata miile de vieti
Pe care le irosim in razboiul nostru