joi, 30 iulie 2009

Becoming I

Lumina soarelui imi incalzeste chipul
E o senzatie greu de tolerat
Pentru intunericul din mine
Fug de caldura lui, refuz linistea
Felului in care eram
Ma simt atat de aproape de tine
Ma simt atat de plin de tine
E ceva nou? Nu
Pentru ca am cazut din nou
E ceva atat de real
Sentimentele pot ucide
Viata pe care o stiam
Si din cauza minciunilor din mine
Intreaga lume pare sa se schimbe
Dar de cand ai aparut tu
Nu mai simt durerea
Pentru ca am devenit ceea ce urasc cel mai mult
Am devenit zambetul de pe buzele tale
Am devenit tot ce nu am dorit
Am devenit plin de gol
Iar pielea in care eu traiesc
Mi se pare atat de incomoda
De cate ori tu te sucesti
Numar de cate ori am murit
Pentru ca am devenit ceea ce urasc cel mai mult
Am devenit zambetul de pe buzele tale
Nu simt nevoia sa salvez eul care eram
Pentru ca acum pot fi mai aproape de tine

Unloco- Becoming I (with a touch of me)