duminică, 28 noiembrie 2010

Divizat

Si acum astept ca intotdeauna
Te astept pe tine
Sunt pe val, atunci cand nu ma inec sub el
Si caut exteriorul in interiorul meu
Pe tine
Atunci cand iei inapoi tot ce mi-ai lasat
Stiu ca o sa ard mereu in vant
Ca o flacara ce cauta doar pentru a gasi
Pentru ca astept ca intotdeauna
Si, cu cat caut mai mult, cu atat nevoia mea creste
De tine
Si, cu cat ard mai mult, cu atat sangerez mai tare
Din tine
Ma faci sa sfaram tot ce inseamna timp
Si cred ca as prefera sa mor in trecut
Pentru ca timpul nu a fost niciodata de partea mea
Din cauza asta, acum astept ca intotdeauna
Pierdut in infinit, sunt divizat
Si, daca mintea mea se inchide in frica
Roaga-te sa se deschida
Si daca chipul meu devine sincer
Teme-te!
Si, daca devin incomplet
Uneste-ma la loc
Iar atunci cand ma vezi blocat
Aminteste-ti de ce am ramas divizat