luni, 15 martie 2010

Ce face Darth Vader in timpul liber?

Din prea multa (in)cultura cinematografica am inceput sa-mi pun intrebari existentiale. Una dintre ele (din ciclul de ce tropaie jaffa-ii prin Stargate ori de cat ori sunt pe o nava de-a lor) este ce face Darth Vader cu timpul lui liber. Teoretic, e misto de partea intunecata a fortei. Nu e greu sa ne imaginam ce face fisu' Luke dar tatal...Cum arata o zi de-a lui Darth Anakin Vader Skywalker? Asa, ca adverstisement pentru "villain-ii" doritori de aplicatii.
Astazi, 15.03.2010, jurnalul personal al lui Darth Vader, penultimul sith in viata, side-kick al lui Darth Sidius (baietii au nume cool ca altfel nu sunt rai).
Trezirea: 07:30
Mic dejun frugal. Initial Vader, in halat si cu papuci-iepurasi de plus isi taie cu sabia laser (frate) felii de cascaval afumat cu niste....Se razgandeste, e bun de practica dar evident, nu tine. Sistemul sau digestiv a fost incinerat dupa confruntarea finala cu fostul sau maestru O-Big One Carnogi. Prin urmare, el nu mananca. Deci nu prea cheltuieste bani pe mancare, aia big bucks pe care ii obtine ca villain secundar.
Toaleta. Nu WC-ul bre, ca daca nu mananca nici nu prea elimina iar ce fluide mai scoate din el le indeparteaza cu puterea mintii. Ti-l inchipui ridicand capacul de la toaleta cu degetul ala inclestat in aer? Eu da, vreau si eu!!!! Asadar, toaleta. Armura si galeata din cap straluces de le i-a dracii. Si cum e un maniac in toata regula, n-am vazut nicio fufa care sa-i lustruiasca bocancii in iatac. Nu stim daca pe Leia (fisa mah) a vrut s-o puna la d-astea, stim doar ca a amenintat-o cu degetelul ala jedi.
Ordinea de zi. Revizuire: blabla, conversatie plictisitoare cu seful, team building la bordul Death Star, parlit rebeli, blestemat jedi, pomenit istorie Republica, amenintat subalterni cu degetul, ascultat vajait de sabie jedi, vorbit cu seful.
Seara. Inca o zi. Am bani, sabie laser, puteri jedi. N-am femei, mancare, TV decent si un sef cu care sa port o conversatie cat de cat inteligenta. Imi vanez ce mi-a mai ramas din familie. Nu am perspective de viitor, sunt deja suficient de cool si dusmanii oricum imi poarta pica ca n-au valoarea mea. Ma uit la jaffa cum tropaie pe nava....
Dorm? Nu. Sunt Darth Vader, n-am nevoie de somn. Cum, nici nu pot sa visez? Nasoala slujba bre.