luni, 9 noiembrie 2009

Teoria conspiratiei

De vorba cu niste prieteni. Treceme de la banalitati presarate cu glume la "lucruri serioase". Nu stiu cum dar de la realitatea de zi cu zi discutia aluneca catre un subiect foarte "cool". Teoria conspiratiei. De la Isus la turnurile genemne, traiasca Statele Unite ale Americii. Cat? Pana cand n-or mai fi. Pentru ca n-or sa mai fie. Candva. De ce? Uite asa, pentru ca asta e soarta unui imperiu, sa fie acum ca mai tarziu sa dispara. Faramitat, distrus. Candva, urmasii degenerati ai SUA vor fi comparati cu trecutul glorios al acestei mari natii.....americanii ne sunt anitpatici, asa-i? De ce? Pentru ca fac ce vor si nu le poate face nimeni nimic. Noi n-am face la fel? Valeu, nu vreau sa ma gandesc ce-am face noi daca am fi in locul lor. Daca Base ar avea buton rosu la geanta. Daca am cheltui 2 miliarde de...hehe, ar fi leul smecher nu? Adica paritatea ar fi inversa.....in fine, 2 miliarde de cocosei pe un avion de bombardament spiritual. Daca...dar sa nu divagam ca teoriile conspiratiei sunt si asa incalcite.
Bun. Eu nu cred in teoria conspiratiei in general. Dar nici in varianta oficiala nu-mi pun baza. De ce? Pentru ca ambele au dupa parerea mea aceeasi sursa. In ziua de azi cand informatia circula asa de usor dezinformarea e la mare pret. Asa ca in paralel cu punctul de vedere oficial eu as da drumul la o parte din adevar, o parte foarte bombastica. Iar oamenii, obijnuiti sa injure statul, biserica, religia, pe americani, pe rusi, pe Base, pe Iliescu, pe.....vor gusta imediat teoria mea a conspiratiei. Daca spun ca scriu de mana cu un extraterestu acum (in cazul in care as fi cineva important si vai, nu sunt) s-ar gasi 10 care s-ar jura ca au vazut filmuletul pe youtube (mai degraba trilulilu) si ca e adevarat. Si vai, colega (ei hai, colegul) aduce un pic cu un alien mai palid dar nici chiar asa de tare.
Asa ca....am ascultat. Am revizuit turnurile gemene, pe Isus, pe masoni, pe americani, pe rusi....holocaustul, da, indoielile despre, cinismul nemtilor, idiotenia rusilor, baionetele romanilor din curul hitleristilor, blabla.....Si?
Intrebarea ramane: ce e real si ce e minciuna? Or sa ne spuna americanii peste 300 de ani. :-)) Conspiratie placuta.