luni, 28 septembrie 2009

Joker and thief















Bufon si hot. Cam asa s-ar traduce. De ce bufon? Pentru ca in esenta asta suntem. Asta sunt. Pentru ca-mi place sa creez dar nu orice, nu oricum. Imi place sa ma folosesc de litere. Imi place sa.....distrez? Nu e o definitie prea apropiata dar adevarul este ca o parte foarte importanta din minte traieste in cuvinte. Prin cuvinte. Si de cate ori cineva zambeste amuzat de prostiile de-aici, de cate ori cineva recunoaste o frantura de adevar, de cate ori CINEVA citeste, acea parte din mine prinde viata. Asa ca da, sunt si bufonul care cauta o alta cale de scapare dintr-o viata altfel limitata la realitatea de zi cu zi.
De ce hotul? Pentru ca fur de la voi toti. Care voi? Ah nu, nu doar de la cei ce intra aici. De la toti cei pe care aleg sa ii cunosc. Dar mai important, de la toti cei care aleg sa ma cunoasca. Fara nicio discriminare. Fur tot ce pot fura. Da, tot in cautarea acelei cai de scapare.
Cel mai mult fur de la tine. Credeam ca scriu blogul asta pentru tine. Cel putin din cauza ta. Nu e asa. Scriu, si nu numai aici, doar din cauza mea. Tu esti doar o parte din cuvintele mele.