miercuri, 27 ianuarie 2010

Asteptand-o pe Lara















Asteptarea. Acest post ar trebui sa fie despre asteptare. Si asteptare. Intr-un cuvant (nu chiar unul, mia multe) ar trebui sa fie despre un capitol important din viata. A mea. A ta. A noastra. De ce as vorbi despre viata in general? De ce as scrie despre lucruri care nu intereseaza? Pentru ca acest blog este un jurnal. Personal. Presarat cu picanterii si nu prea, cu ganduri, imagini, sunete. Cu bucatele din mine. Farame de adevar si povesti false tare frumoase. Sau nu. De ce as glumi, rade, plange, pe o foaie de hartie? Pardon, pe un ecran de monitor....De ce nu? Doar pot!!!!
Lara nu este o persoana. Ba este. NU, nu este. Lara este telul unei nopti de vis. Lara este tot ce mi-as putea dori vreodata. Pentru ca Lara nu este o femeie. Nu este o persoana. Este suma tuturor asteptarilor mele. Ea este Lara. Asteptarea mea. Chintesenta unor zbateri prea putin armonioase si pe alocuri de-a dreptul hilare. Sau chiar triste.
Lara este o imagine. Imaginea unui zid verde. De fapt e o padure. Prin care trec cu goana cailor putere. Un zid de verdeata. Viu si totusi mort in spatele unui geam care ma separa de acea realitate. Nu e realitatea mea? Ba da, dar doar un pic. Pentru ca si eu sunt doar un pic din realitate.
Lara este un punct. Acest punct. You are here. Eu sunt un punct. Spre mine e tintita o sageata pe o harta. Sunt intr-o cladire. Sunt un reper din ea. Sunt acolo unde ar trebui sa fiu si peste tot in alta parte. Sunt fragmente din zidarie unit de un mortar nesigur. Lipicios, alunecos, respingator. Respir praf de ciment. Inspir infunzii ascunse cu arome diverse.
Lara esti si tu. Pentru ca tu esti parte din asteptarea mea. Esti ceea ce-mi doream candva si ceea ce am descoperit acum. Esti ceea ce mi-am imaginat ca ar trebui sa fii. Esti un amestec de condimente. Unele imi vor da dureri de stomac. Sigur. Altele imi vor duce simturile spre alte culmi. Esti o parte din tot ce e extrem in mine. Cu mine.
Undeva in toate astea ar trebui sa existe o idee. Exista dar este ascunsa intre valuri de intrebari. Raspunsurile ar trebui sa vina pe parcurs. Ultima intrebare pentru mine trebuie sa fie: de ce nu caut alte raspunsuri?