luni, 30 august 2010

Alex Puzzle

Pe Alex Puzzle nu trebuie sa-l cauti foarte adanc. Daca conditiile sunt propice si are el chef, iese singur la suprafata. O conversatie cu el este insa savuroasa, si, de cate ori am nevoie de un plus, il caut. Stiu cum suna dar jur ca e adevarat.

Alex Puzzle pretinde ca are 7 masti si 3 inimi. Ca sa te convinga jongleaza cu mastile in timp ce sta tolanit simuland cat de bine poate el nonsalanta. Afiseaza un omniprezent ranjet ironic si o tigara care la fel, ii insoteste orice gest cu fumul ei. De ce tigara? N-am inteles niciodata, doar am fumat. Nu mi se pare cool, lui da. Si da, are un tatuaj. Cica nu-l arata oricui, doar celor ce-i ajung la una dintre cele 3 inimi, oricare dintre ele. E secret.

Alez Puzzle seamana si nu prea cu mine. Unele masti, asta, le recunosc, mi-au apartinut in diferite momente. Mai ales ranjetul. Dar restul e strain, ingropat sub celelalte 6 masti succesive si sub bataile a 3 inimi. Wow, 3. De ce 3? Alez Puzzle nu stie dar spune ca asa a vrut el.

Alex Puzzle e in mod ciudat mai scund. Sau poate nu, e cum vrea el. Un avantaj pe care mi-l arunca mereu in fata si stie si de ce. El nu are de ce sa-si recunoasca limitele, ce limite sa aiba cu 7 masti si 3 inimi?

N-am mai vorbit de mult timp....

Yeah, right.....

Ultima data, iti amintesti? Era oglinda aia acolo, nu, stai, era o masa. Radeai de mine, ca de obicei.

Alex Puzzle rade mereu. E atitudina lui fata de viata, nici asta n-are chef sa explice. Filozofia lui e ca tot timpul gaseste o cale de a fi vesel si ca el nu se retine din a face alegeri, bune sau proaste. Alex Puzzle are o parere foarte buna despre el, ce stie el ca e doar o alta masca? Ah, stie? Si ce daca, asa poate sa rada si mai mult? Alex Puzzle nu s-a nascut aici dar i-a placut numele primit si si-l aloca de-atunci. Acum rade pentru ca el stie ce inseamna o astfel de conversatie. Alex Puzzle stie ca el e genul care linge geamul unui restaurant cu ochii la bunatatile din interior. Si n-o face pentru ca pofteste sau pentru ca nu si le permite, in definitiv el trebuie doar sa intinda mana, n-are jene. Nu, o face pentru a le arata celor din jur ca o poate face. Si ca el stie ce e dincolo de geam, si vrea bunatatile alea chiar daca geamul e menit sa-l separe de ele. Dar Alex Puzzle ar pasi dincolo de geam si daca acolo ar fi doar aer si inaltimea a 10 etaje. Pentru ca Alex Puzzle poate zbura, eu nu. Si daca eu cad.....

Why are we here?

aaaaaa....de ce vorbesti in engleza?

Ah da, vorbeste in engleza. Pentru ca se crede mai smecher, in realitate spune ca asa-i vin cuvintele si el iubeste cuvintele care-i vin. Si foloseste o voce prefacuta, gajaita, chinuita. Cool isi zice el si-o insoteste cu un ranjet la fel de harait, ca de hiena. Da, Alex Puzzle este raul din toate personajele mele negative. Dar nu, nu un rau calculat, ci unul indiscriminatoriu, viu. De ce? N-o sa-mi spuna niciodata.

Ai chef sa vorbim? Sau am venit degeaba pana aici?

Not in the mood for your stupid puzzles. I've got my own, you can take yours and shove them right up your ass. Why, you'll ask?

Da, harait ca de obicei.

Why not? You always come to me when the shit hits the fence. You use me but you never let me go on my own way. Why? I guess you're really a simple minded.....

Si cu asta basta, audienta s-a incheiat. De fapt, sunt sigur ca nu-i pasa, lui si vocii lui prefacute. Stie ca de cate ori pun cuvinte undeva, el revine la viata. Si stie sa astepte, mereu a stiut. Habar n-am daca a invatat, dar oricum, stie. Si asta inseamna ca e tot timpul acolo traind probabil ceea ce eu nu pot. Tot el apasa si pe tragaci, sunt sigur de asta. Inca doua gloante maeste, gajaie el in engleza. Ii place, mereu se viseaza privindu-ma prin luneta unei arme. Si cred ca sadismul din el exulta ca eu sunt cel care incarca pusca aia. Glont cu glont. He'll always find a way. Doar e Nefireasca Creatura. Cu tot cu cacafonia...coase nasturi.