joi, 31 decembrie 2009

2009














2009 s-a dus. Ma rog, in mare parte. Azi. Ce e cu 2009? Cu totii suntem obisnuiti cu bilanturile de sfarsit de an. Iar anul asta a fost.....ciudat. Personal asa l-am simtit. Ciudat, variat, zbuciumat. L-am terminat repede. A trecut repede pentru ca a fost plin. Si de bune. Si de rele. Dar mai ales de schimbare.
Per total 2009 a fost anul schimbarii pentru mine. Din temelii. Manat de forte interioare dar si exterioare (wow!!!) am trecut printr-un ciudat proces de adaptare la un nou eu. Habar n-am daca mai bun. Nici nu conteaza. Sunt un eu mai complet dar ce e si mai remarcabil e ca am reusit sa evoluez intr-un an cat in alti 10. Si inca in doua etape diferite. Pentru mine, cunoscandu-ma, este remarcabil, neasteptat dar perfect posibil. Ceea ce ma face sa ma simt mandru de mine. Insasi faptul ca reusesc sa ma simt asa face parte din schimbare. In trecut nu gandeam niciodata, ma rog, aproape niciodata asa. In termeni de mandrie personala. Ma simt versatil. Nici nu stiu daca e corect. Fiabil. Puternic. Cu slabiciuni destule, puncte forte-ceva si multa capacitate de.....nou.
Nu stiu ce-mi va aduce 2010. Nu conteaza. Ce vreau de la 2010? Destule. Tot ce am primit pana acum si mai mult. Sunt lacom. As vrea sa fiu fericit. Notiunea mea de fericire. Nu stiu daca o sa reusesc dar nu conteaza, e suficient sa-mi doresc asta. Intr-o nota personala, as vrea sa scriu. Mult. Si bine.
Ne vedem in 2010.

For my Real girl