miercuri, 10 februarie 2010

Despre nimic




Trag un gat de apa de mare si ma uit prin birou. Inceput de zi. Rutina? Bleah, am mai vorbit despre asta. Cert este ca ma uit cu ochi goi deloc entuziasmat. Si ce daca? Imi fac planuri si ce regasesc in ele....ar fi ceva. Dar nu prea mult si asta ma forteaza sa casc mintea la finalul de saptamana ca orice om al muncii.
Rasfoiesc printre hartii. Un ochi pe mess, ala de l-au interzis de cateva saptamani. Mai nou sunt pasionat de Facebook. Rad. Astia se uita la mine suspiciosi dar cum am castile pe urechi, ma lasa in pace.
Ascult piesa asta. Candva mi s-a parut grozava. Imediat dupa nu mi-a mai placut. M-am culcat la ora 2 nefacand ceva neaparat productiv. Dar neuronii mei, aia zguduiti din greu, s-au bucurat. Am ras pe infundate de stereotipuri in care ma regasesc tinand cont de faptul ca neuronii chiar s-au bucurat. Placeri simple. Minuscule, rahat, e clar ca n-o sa fiu niciodata un geniu cu preocupari exclusiv inalte. Doar un geniu naiv a carui singura urma de genialitate consta in constientizarea limitarilor ce ma transforma intr-un non-geniu. De parca asta ar trebui sa smulga ropote de aplauze sau ranjete ironice.
Intre doua povesti despre tactica "joagarului" sorb o chestie ce se vrea a fi cafea. Si rontai paine prajita. Si socializez. Nu-i asa? Ca te amuza povestile de dimineata si pahar de plastic de cafea de tonomat. Si pare logic sa-ti incepi ziua asa ca doar...n-ai de gand sa o incepi uitandu-te prin birou cu gandul la aligatorul mancat de tipul de pe Discovery. Ala de mananca toate scarboseniile, doarme prin toate colturile pamantului si mai e si platit pentru asta. Ce zici? Slujba perfect, nu? Adica daca idealul omului este sa manance paienjeni si alte scarbosenii, de ce nu? Fiecare cu idealurile lui.
Daca as sti despre ce am vrut sa scriu aici, as fi....Ce? Nu ma chinuiesti lipsa de inspiratie. De fapt ca sa ma chinuiasca ar fi trebuit sa fie prezenta la un moment dat. Da, scriu despre nimic. Cica se fac bani buni din asta. Nu sunt foarte sigur. Oricum ar fi, se anunta o zi plina de nimic. Si sunt doar optimist. Sper sa gasesc un suflet in viata caruia sa ma pierd miercurea asta, altfel raman sa-mi rod unghiile de la picioare.