joi, 25 martie 2010

Leapsa

M-am trezit c-o leapsa de la Artzag asa ca....
Primul cuvant pe care l-ai spus - Cred ca intentionam sa zic "hello gagica". da' de unde, a iesit "mami....papa?"
Prima zi de scoala generala - Cred ca mi-am sters amintirile astea. Mda, eram printre 30 alte gagalici opresciene, cu costum de scolarel si priviri de pionier (soim al patriei?)
Primul tau sarut - Am belit ochii la respectiva (ne)fericita don'soara si am zis mai vreau. Eh, n-am zis, am gandit si iote cum l-am primit si pe-al doilea
Prima formatie care ti-a placut la nebunie - Aici tre' sa ma gandesc. Cred ca fu Snap cu al lor album Attack
Primul CD cumparat - Era atat de piratat ca nici nu cred ca era CD. Si era.....Prodigy-Music for the jilted generation. Oh yeah!!!!
Prima zi de liceu - Alta amintire blocata pe undeva. Eram fericit, stateam in banca cu o blonda. M-am desumflat repede, statusem cu ea si in generala. A doua zi s-a mutat cu altcineva.
Primul cuvant pe care ti l-a adresat prietenu/a cel mai bun/a - Iti sparg fata. Intamplator sau nu, a doua zi am picat din picioare si mi-am spart buza de sus. Inca se vede.
Prima zi de facultate - Am nimerit in grupa de old boys. Iesit la bere, mers in camin. Regretam ca sunt din Bucuresti.
Prima restanta - Franceza, biensur. Cred ca i-am zis ceva in engleza profei.
Prima zi la locul de munca - Prima zi este doua :-))). Doi ochi de sef luceste, viata mi-o imbogateste, munca mi-o insuseste. Plecat pe teren, facut cunostiinta cu viata de curier. Si am tot facut cunostinta vreo 12 ore sambata. Merde!
Prima oara cand ai postat pe blog - Se facea ca era pe la 1900.....nu nu, pe la 2009, prin martie asa, bantuit de conflicte care mai de care mai interne cu vadite intentii de externalizare.

Cica leapsa asta trebe data mai departe prin blogosfera (valeu). Io nu mi's curios din fire dar as zice ca Scarlet are nevoie de o pauza din ale ei dileme existentiale. Un remember nu strica.