joi, 18 iunie 2009

E clar, azi e joi
















Am mai vazut filmul asta undeva. Recent. Curand. Sau cu rand? Nu mai stiu exact dar e foarte familiar. Stau si numar. In general ma ocup de chestii care nu pot fi contabilizate iar acum.....pissed off? Sa nu se inteleaga plin de.....Ba da. Plin de draci. Asa m-am trezit. Brusc, de unde ma culcasem bine dispus. Am venit la munca, am evitat o cafea, am ranjit un pic cu colegii si.....trosc. S-a intamplat. Si ma pune pe ganduri. Numar ce am adunat. Ce pot da deoparte. Cam ce ar fi de facut. Cam.....In fine. Iritare. Frustrare. Numai lucruri bune. Ma ustura si spinarea sau ma mananca, nu stiu exact. Inregistrez miorlaituri si gudurari, nimicnicie si gust amarui de esec.

Vreau sa scriu ceva cu substanta si-n schimb pe hartie (pardon, pe monitor) ies doar aberatiile astea. Caut un fond sonor apropiat dar nu ma apropii nici de casti si nici de player. Vreau sa ma enervez in continuare si din fericire are cine sa faca asta pentru mine.

De fapt.....S-aici e buba. Mi-am dat seama ca sunt intr-un loc din care s-ar putea sa nu pot pleca niciodata. Candva, demult, am intrezarit pericolul asta. Stagnarea. Plafonarea. Moartea eu-lui. Asa ca arunc un pumn de sare peste umar si ma apuc de treaba. Si printre picaturi de restructurat CV-uri si prioritati. Asta ar trebui sa-mi mai i-a din acreala. Oare?

Exista si un gand cald. Ciudat. Nu e doar un gand. Esti tu. Undeva cu eu-l. :-) Just smile, it's a short life.